Alt til børnefødselsdagen!

20% på alt hele weekenden, brug koden BF2020 i kassen.
Priser inkl. moms

Kundeservice

Hvis du har brug for hjælp eller har et spørgsmål vedrørende et produkt, kan du kontakte os via mail eller telefon 89 87 17 25. Kundeservice besvarer alle spørgsmål på mandag - torsdag 09:00-17.00 og fredag 09:00-16.00. Vi vil svare på mail indenfor 24 timer.

Maile dit spørgsmål til kundeservice@kalaskongen.dk Længere nede på siden finder du ofte stillede spørgsmål og information om hvordan du returnerer en vare.

Kalaskongen.dk drives af W&G Handel AB i Sverige (org.nr. 556966-3494, Momsnummer DK12866364)

Livjægergade 17B
2100 København Ø
Tlf 89 87 17 25

Ofte stillede spørgsmål

Levering:

Har I en butik jeg kan besøge og købe produkterne?

  • Vi har desværre ingen fysisk butik, da vi er en webshop. Alle vores varer sendes fra vores lager i Sverige og leveringstiden er 1-3 hverdage.

Adressen som du finder på siden, er vores lokale returadresse i Danmark. Der er ingen varer på adressen.

Min ordre er leveret i en pakkeshop langt fra min adresse – hvad gør jeg?

  • Hvis din pakke er leveret langt fra din adresse og du ikke har mulighed for at afhente den, så bedes du kontakte vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk

Vores kundeservice vil herefter kunne kontakte Postnord og muligvis få flyttet pakken tættere på din adresse.

Er min ordre blevet afsendt?

  • Har vi afsendt din ordre vil du modtage en mail med et link til tracking. Mailen er dog sendt fra vores moderselskab, og vil fremgå som W&G Handel i emnefeltet, og ikke Kalaskongen.

Kan jeg få sendt min pakke med express levering?

  • Det er desværre ikke muligt at få sendt en pakke med express levering, dog forsøger både vi og Postnord altid at få pakken hurtigst muligt frem til dig.

Returnering:

Jeg ønsker at returnere min ordre – hvordan gør jeg?

  • Hvis du ønsker at returnere din ordre, kan du gøre dette inden for 30 dage efter modtagelse. Du skal selv betale for at sende din pakke retur og vi anbefaler altid at du sender en sporbar pakke, så du kan notere dit trackingnummer og følge pakken undervejs.

Så snart vi modtager din returpakke, vil vi behandle den indenfor ca. 3 hverdage. I travle perioder kan der dog forekomme en smule længere ventetid. Pakken skal sendes til nedenstående adresse:

Kalaskongen

Livjægergade 17 B

2100, København Ø.

Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Du skal derfor sende din pakke retur til os og placere en ny ordre, hvis du f.eks. ønsker en anden størrelse i kostumer.

OBS: Det er vigtigt at du selv returnerer din pakke og ikke lader den gå retur automatisk, da det koster et gebyr på 175 DKK.

Min ordre blevet leveret for sent, og jeg har ikke brug for den nu – hvad gør jeg?

  • Hvis din pakke er leveret for sent og du ikke længere har brug for den, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk

Kan jeg returnere hele eller dele af min bestilling?

  • Du kan returnere hele din bestilling og dele af den, så længe varerne ikke er taget i brug. Du har 30 dage efter modtagelse til at sende retur. OBS: Af hygiejniske årsager kan parykker kun returneres i 100% original og ubrudt forsegling.

Reklamation:

Ét af produkterne i min ordre var ødelagt ved modtagelse - hvad gør jeg?

  • Hvis du har modtaget et ødelagt produkt og du ønsker at reklamere, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med billeder og beskrivelse af fejlen, samt dit ordrenummer.

Vores kundeservice team sidder klar til at hjælpe dig med at finde en god løsning på problemet.

Jeg har modtaget et forkert produkt - hvad gør jeg?

  • Hvis du har modtaget et forkert produkt, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med information og billede af hvilket produkt, du har modtaget og hvilket der mangler.

Nogle af de bestilte produkter manglede ved levering - hvad gør jeg?

  • Hvis du mangler at modtage et produkt, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med information om hvilket produkt, du mangler at modtage.

OBS: Kagebilleder kan ofte ende i bunden af pakken, og du bedes derfor tjekke dér inden du kontakter kundeservice.

Spørgsmål til varer:

Jeg er interesseret i en vare, der ikke er på lager nu. Kommer den på lager igen?

  • Hvis du er interesseret i en vare, der ikke er på lager endnu kan du skrive dig op under ’Underret mig, når denne vare kommer på lager igen’ på produktsiden, så vil du modtage en mail så snart varen er på lager igen.